Reklamace a reklamační řád
V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací jako v kterékoliv běžné „kamenné“ prodejně v souladu s platným obchodním zákoníkem, respektive občanským zákoníkem. Na zboží, objednané a zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu, poskytujeme záruku v délce minimálně 2 let od data dodání zboží, není-li uvedeno více.
Reklamační řád:
1. Právo kupujícího na reklamaci vadného zboží
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí a následně pokud zboží není v odpovídající kvalitě, nebo se v záruční lhůtě projeví závada případně snížená jakost má právo uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady zboží.
Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného použití zboží.
Reklamace musí být vyřízena do čtyřiceti dnů ode dne uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
Reklamace mohou být vyřešeny následujícími způsoby:
- bezplatnou opravou
- slevou z ceny zboží
- výměnou výrobku za bezvadný
- návratem peněz
Zboží je třeba reklamovat čisté a suché, ve stavu, který neodporuje standartním hygienickým zvyklostem.
2. Uplatnění reklamace
Kupující doručí reklamovaný výrobek na svoje náklady a odpovědnost na adresu prodávajícího. Zboží je třeba reklamovat v původním obalu současně se všemi doklady a návody, které k výrobku obdržel, včetně důvodu reklamace. Prodávající vyrozumí nejpozději do 5. pracovních dnů kupujícího o způsobu řešení reklamace. Zaslat na korespondenční adresu: Jezírka-Zahrady s.r.o., Skyřická 104, Most 43401. Případné dotazy k reklamaci na telefonním čísle: +420 725 923 654.
3. Lhůta pro uplatnění reklamace
Záruční doba na námi prodávané výrobky je v souladu se zákonem 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, poskytneme tuto záruku i my vám. Zboží je třeba reklamovat ihned po zjištění závady nebo snížené kvality a to bez odkladů.
4. Vrácení zboží
Veškeré zboží zakoupené přes náš e-shop je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být ve stejném stavu, jako v okamžiku převzetí.
5. Reklamace v kamenné prodejně
Veškeré zboží můžete reklamovat i osobně na naší prodejně v ul. Skyřická 104, Most (vedle autoopravny Weber). Pracovní doba viz. Kontaktní údaje.